Friday, March 27, 2009

Diriku..



Namaku Aziah. Aku bekerja di Smk Pt Betak sebagai seorang guru Pendidikan Khas.. Kerjayaku memerlukan kesabaran yang amat tinggi untuk membimbing pelajarku.
Rutin harianku bermula seawal 7.30 pagi..Disitulah seharian ku mengadap budak-budak tersebut.
payah2..time mula2 aku kat Upk ni.. lama kelamaan ni dah lali dah. pagi2 biasanya akau akan check dulu sape yg datang..budak2 yang nakal selalunya aku takut gak. kang dia sepak kang! mau tergolek..

Ini pelajarku yg paling nakal..
Kalau dia datang hatiku jadi dup.. dap dup dap..
nakal memang sungguh nakal.ade je perkara x syok dia buat..huhu.
cakapnya aku tak paham sangat.. dia cakap tak lurus pelat2. aku sebenarnya suka dengat gelagatnya..lebih2 lagi bile dia bercerita.. boleh mengusik.

No comments:

Post a Comment